Bazı şeyleri ben mi sorun ediyorum yoksa gerek mi var bilmiyorum
Götürmeyi düşünüyorum eşim abartıyorsun diyor
Oğlum 2.5 yaşında
Enerjisi bitmiyor uykusu gelmiyor ki gün içinde çok şey yaparız mutlaka dışarı çıkarırım
Her yolu denedim uyku konusunda damla bile….
Olmadı hiçbir şey
Git gide artıyor bu problemi
Artık hem uyumuyor gece geç uyuyor hem deliksiz uyumuyor hemde erken uyanıyor
Yorulamıyor asıl problem bu
- Olarak evet 2 yaş sendromu ama aşırı hırçın
Sürekli ağlıyor bağırıyor gün içinde 1 dk odada yalnız kalmıyor tuvalete gidince bas bas bağırıyor aç diye
Sürekli hırçın nedenini bilmiyorum
Sizce pedagoga götürmeli miyim bunlar için?
Bir ihtimal diyorum belki uyku problemi nedendir çözümü bulunur
Neden yorulamıyor bunun çözümü bulunur
Neden bu kadar hırçın çözümü bulunur diyorum ama abartıyor muyum bilmiyorum
Uyku konusunu abartmadığım kesin bence