superkahramanbiranne 1yasina 1hafta kala oldu benim ictigim antibiyotik yuzune oldu, sonra duzeldi 1yasini gectik 2hafta sonrasina bidaha oldu ama ilac kullanmadim surekli yedigi seyleri yedi gene oldu , acilde serum vs yapildi duzeldi 3.ye oldu gene acile gittik alarji ama neye var cozemedik sanki biyerine kaynar su dokulmuste yayilmis kipkirmizi daglanmis gibiydi heryeri en sonunda arastirmadan randevu aldik goturduk besin testi yapildi besinlere karsi alarjisi yoktu prfsor doktor hersey olabilir dedi yedikleride olur dedi en net 2 3 yasinda anlasilir dedi ve eve geri donduk 4. Oldu ama okqdar cok olmadi surubu ve kremleri kullandik gecti suanda 16ayliigiz yani 12aylikken baslqdi ama neye var bilmiyoruz doktorun dedigi ise tekrar yumurta beyazindan sil bastan yap dedi 3gun kurali oyle devam ettik ve suan cikmadi onumuzdeki ay ne olur bi yorum yapamiyorum her ay cikiyor cunku en az 1kere