ozkaraman Bebeğim 3 aylık 5 buçk kilo 2 numara bez küçükmüdür tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz?
Emine_elis ozkaraman 3 numara al cnm küçük oluyrbide toplu bı bebekse rahat etsn bn 4 buçuk aylıkdn beri 5 numara alyrm 7. Aylık olcz tam olur ilk başta az büyüktü ☺️
berece ozkaraman benim bebiş 1.5 aylık 4 kilo ben 3 numaraya başladım biraz büyük sanki ama 2 no çok küçük geliyor. Baldırları sıkıyor. 2 noları en son lastiklerini sökerek kullandım
livanurvealpinannesi61 ozkaraman 3 aylıkken 3 numara bez kullandım ben 4 aylıkken 4 numaraya geçmiştim
AslanAnnesii12 Bebeğim 20 gün öncesi 6 kiloydu 3 numara bez kullanıyoruz 🙂 2 numara küçük gelebilir lastik kısımları sıkar 🥰
Ballikizim99 Benim bebeğimde 5 buçuk kilo 2 numara kullanıyorum ama küçük gelmeye başladı sanki paketi bitirmeye uğraşıyorum 3 numarayı denicem.
TazeAnneElmas Bence bi tık büyük bezde rahat oluyor bebişler. Sıkmıyor sırtına çıkmıyor ben 6 kilo bebeğime 4 numaraya geçicem 🫠
betty3452 TazeAnneElmas valla benim bebis suan 7 bucuk kilo ve ben 5 numara kullaniyorum. Azıcık büyük gibi duruyo ağ kismi ama 4 numara lastikleri bacağını sıkıyo
ceylan34 TazeAnneElmas Aynen bizde aynı şekil, geçtik bile biz çok rahat oluyor lastik izi çıkmıyor hiç sızıntı da yok rahat yani 🥰
Tugbayildizz TazeAnneElmas benimde bebeğim 6 kilo 3 numaraya geçtim yeni büyük geliyor hafif molfix püre soft kullanıyorum bezden beze değişiyor bence
TazeAnneElmas ceylan34 evet kakada çıkmıyor sırtına ben kakamız çıkınca diyoruz bez değişme zamanımız geldi 😅
muhendis__anne Benim bebeğim de 6 kg civarı prima 2 no kullanıyorum tam oluyor molfix pure soft 2 no kullanıyordum o küçük gelmeye başladı onda 3 numaraya geçtim iki markayı kullanıyorum
Tugbakkzn Bezden beze çok fark ediyor bazıları kücük oluyor oğlum 9 aylık 7 buçuk. Kilo Molfix 4 numara kullanıyorum büyük bile oluyor
TazeAnneElmas Tugbayildizz Evet molfix bi tık büyükmüş sanırım biz sleepy kullanıyoruz 4 numara ideal oldu aşağı kısmında boşluk olunca daha mutlu oluyor sıkmadığı için 🥰
betty3452 TazeAnneElmas en ucuz ve indirimli hangi marka ise onu 😂🤌🏼 baby turco sleepy molfix canbebe Valla bez bittimi kocamı markete salıyorum ne alıp gelirse amenna 😂
TazeAnneElmas betty3452 Hahahaha 🤣 ilahi çok güldüm 😂 Değiştirince sıkıntı olmuyorsa numarası da doğru geliyorsa hiç sıkıntı yok 😅 Bizde marketlerde indirim kovalıyoruz 😅