Misafirim vardı. Bir süre bende kaldılar. Elimden geldiğince güzel ağırladım. Ve bugün sabah 6 da ameliyat için yola çıkacak. 5 buçuk gibi kahvaltı hazır edebilir miyim. Kalkabilir miyim kendime de güvenemiyorum geceleri sürekli bebeğe kalktığım için hazırlayamam diye korkuyorum