super Merhaba arkadaşlar her bebek farklıdır biliyorum ama ilk bebeğim merak ediyorum sizler mama + anne sütüne hangi ayda başladınız ve emdikten sonra üzerine mi mama verdiniz yoksa bir öğün olarak verdiniz
Ballikizim99 super ilk ay sütüm az geldiği için öğün olarak mama vermeye çalıştım ama illa mamadan sonra emmek istiyordu bebeğim ilk aydan sonra mamayı bıraktım
super Ballikizim99 ne güzel bende elimden geldiğince anne sütü vermek istiyorum süt olması için kürler felan yapıyorum
betty3452 Valla benim sütüm 2. Haftada kesildi üzüntüden. Tam bitmese de bebeğim doymuyodu, doktor mama basla bebek aç, avutamazsınız dogum kilosunun da altına düşmüş dedi. Öyle başladık suan sut ve mama birlikte aliyor 3 aylık ve 7200 kilosu
Lalezlal betty3452 maşallah benim bebeğim 6 aylık kilosu 8 doktor çok kilolu mamayı kes dedi bana görede kilolu değil yani zayıfta değil ama kiloluda değil sütüm az yetersiz geliyor mecbur mama veriyorum
Safakkk Bnm bebeğim 34 günlük sütüm az olduğu için günde 3 yada 4 defa 50 ml şeklinde doymadigi hiç sütüm olmadığında mama veriyorum