Odasını ayıralı neredeyse iki buçuk ay olacak her şey normaldi. Ta ki iki gündür uyanıyor kendini sıkıyor kasıyor ağlıyor susturamıyoruz da ne oluyor anlamıyorum benden hiç ayrılmak istemiyor anne kucak anne kucak.. hep böyleyiz yanından gitmeyeyim diye sımsıkı sarılıyor derin uykuya geçmiyor hep tedirgin uyuyor, uyumak istemiyor. Çözüm olarak bir süre yanıma almayı düşünüyorum çünkü uykudan uyandığında öyle kasılıp sıkıp ağlıyor ki ben bile çok korkuyor tedirgin oluyorum. Dün susturamayınca akşam vakti sakinleşsin diye iki saat bebek arabasında dolaştırdım dışarda. Yaşayan var mı bu durumu