Merhaba anneler 2 yaşında kızım var bugün sabah saçını tararken farkettim saç dipleri kabuk kabuk olmuş her tarafı konak gibi ama değil bazı yerler kızarmış ne olduğunu bilen yaşayan var mı aksi gibi sabahçıyım bu hafta perşembe izinliyim o gün doktora gideceğiz gidene karar sizlere sormaz istedim doğumundan itibaren her şeyi uni baby kullandık şampuan vs kolay tarama spreyi de oydu en son aldığımda bulamadım kalmamıştı rossmanda bende kendi markası olan ısana kids almıştım acaba o mu yaptı zaten beğenmedim kokusu genzini tıkıyor insanın farklı bi ürün