Defneada- İyi akşamlar kızlar. Reglime daha 7 gün var ama genelde erken oluyorum. Çarşamba gecesi tatile gideceğim. Şu an hissetmeye başladım olacağımı şu an alsam hapı bir şey olur mu ? Gündüzden başlamayı unuttum