Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 16 aylık. Günde 1 uyku yapıyoruz. Bebekken tabi daha fazla yapardık ama yaşı itibari ile tek uykuya düştük. Akşam uykusuna yatırdığım zaman uykuya geçiyor ama yarım saat yatıp ağlayarak uyanıyor. İstisnasız uzun zamandır her akşam yaşıyorum bunu. Su içirip yatırıyorum. Uykuya dalınca sabaha kadar uyuyor ama uykuya dalması zorlaşınca asla uyumuyor. Yanına uzanıyorum. Kıpırdamadan uyuyor gibi duruyor ama ben kalkınca benden önce kalmıyor. Sırtına pat pat yapıyorum. Uykuya daldı çıkayım odasından diyorum. Hemen kalkıp çığlık çığlığa. Mecbur ayağımda sallıyorum. Belki 45 dakika. Sonra uyuyor var sabaha kadar şükür uyanmıyor. Neden ilk uykuya kolay geçip hemen uyanıyor ve asla uykuya dalamıyor? Bir sıkıntısı yok gibi seziyorum. Olsa sonuçta 2.ye uyanınca ayağımda salladığım zamanda uyumaz. Benim gözlemlediğim bişeyi olmadığı ama. Neyi atlıyorum acaba? Yaşayan var mı bunu? Dişlerimizin hepsi çıktı bu arada….