2boymommy bende 32 yaşındayken kızım 8 yaşında olacak. Aralarındaki yaş farkı sizi zorladı mı ya da çok ara verdikten sonra yeniden bir bebekle uğraşmak size zor geliyor mu? Ya da bebek özlemi ile ikinci çocuğa daha mı heveslisiniz. Bende 26 yaşındayım da kızım 2 yaşında ikinci çocuk için aralarına çok yaş koysam yoksa bir tane daha yapıp ikisini birden büyütsem mi bilemiyorum. 30 yaşından sonra bebek büyütmek ister miyim bilemiyorum . Sizden fikir almak istedim.