sendrom58 hayirli olsun.ama herseyi netten alan biri olarak soylemeliyim ki bugune dek istagramdan hicbisey almadim almam da.acikcasi guvenilir degil.trendyol hepsiburada gibi yerlerde satis imkani varsa oralari tercih edin derim.bi de bilmiyrm markali seyler mi satacaksiniz…cunku dedigim yerlerde oyle kampanyalar oluyor ki markali urunler magazadan cok uygun oldugu icin netten almak daha cok tercih ediliyor.yani ne satacaksiniz nerde satacaksiniz bunlari iyi dusunun derim…