Goksu_argum Rzlgln uzniyosunuz bakmanıza izin vermiyolar zaten hangi tirnahinizda varsa o tırnağı uyuşturuyolar sonrada işlemi yapiyilar
Mdorukkk Rzlgln ayak bakim merkezine gidin tel taktırın ya da siz batan yeri kesip çıkartıp tel takın ben öyle kurtuldum
nuroksuz Rzlgln devlette yok maalesef, evinize en yakın ayak bakım merkezleri podologlara gidebilirsiniz google yazınca cıkar yakın yerler