aselada0 ben bebeğim bir aylıkken boyattım 🙈 sonra internetten baktım bir doktorun videosuna denk geldim, boyatmamak lazımmış.ama beyazlarım çoktu. Birde bebeğim 9 aylıkken doğal boya alıp evde kendim boyadım, şimdi yine beyazlarım çıktı tekrar boyatsam diye düşünüyorum 🤔