zeyn_11 Yeni geçirdi oğlum Rota aşısı olmamıştı boğaz enfeksiyonu üzerine Rotavirüs oldu 1 gece sıvı kaybı nedeniyle hastanede yattık. Enterogermina kullandık. 1 gece de serum takviyesiyle toparladı çok şükür. 1 gün boyunca 20 defaya yakın ishal şeklinde kaka yaptı. 2-3 kez kustu beslenme yok denecek kadar azdı bu sebeple yatmak zorunda kaldı hastanede.