zeyn_11 çok şükür hiç bişey olmadı zaten ağızdan dökülen bi aşı o yüzden bi yan etki görmedik biz çok şükür 8 aylık oluyor şuan meningokok aşılarını yaptırdık onları yaptığımızdan beri huzursuz geceleri sürekli uyuyan bebeğim saat başı uyanıyor sürekli ağlıyor