Kızım huysuzz dogudundan beri uykusuz öyle baslaylım ve öyle her anne gibi bi uykusuzluk bi hıysuzluk degıl çok fenaa. 1 haftadır aşırı kötüleşti . Uyuyordı az önce çığlıkla kalktı annee diye beşikye bi o tarafa atıyo kendini bi bu tarafa kasıyo kendini. Kalkl kalk diyo bana. Aldım kucagıma ayagıma. Sesleniyorum kızım yapma kızım yat ismini sölüyom yok. Beni tekmelio ayaklarımda oda ayaklarınla bana vuruyo ama deli gibi bide bagarıyo kalk diye ama gözleri kapalı ödüm koptu ne yaşarım bilemedim apartman ayağa kalktı 5 ,6 dakka sürdü böyle .Uyurkende youtubeden 7 felak nas falan dua varya onunla uyutmuştum ben anlamadım bu nedir böle ( 29 aylık) bu arada