Oscarasar araba almanızı tavsiye ederim. Araba altından daha fazla değerleniyor. Geçen sene 90 bine araba almıştık 6 ay sonra 140 bine sattık. 90 bine altın alsaydık 6 ay sonra 140 bin etmezdi. Tabi arabanın muayenesi vs masrafı oluyor, günlük kullanacaksanız illaki sorunları da çıkıyor bunu da göz önünde bulundurmak gerek