Fatosumum doktorlar bile günde 5,6 dala kadar müsaade ediyor. Bencede fazlası zarar . Evham yaomaya gerek yok. Sigara mi.ictin git elini yüzünü dişlerini yıka.tsortunu değiş tamam. Bizim vücudumuz o kadar akılsız değil ya. Öyle her yediğin ictigin direk memelerine dolmuyor ki vücut en yararlilarini gondeiyor oraya. Sen bı dal sogara.icinde o sigarayı çocuk içmiş olmuyor.