MDG_ oğlum geçen kahvaltı masasından bir şey için uzanıyordu bende dalmışım sandalyeden kulak kısmını kafasını masaya çarptı yere düştü fayansti herkes bir şey yok dedi bende nasıl salakliksa uyuttum ama içime sinmedi korktum uyandırdım ağlama krizi tuttu benim yatağa koydum bizim çoraplarını falan giydirdim bu arada bana sinirlendi oğlum uyudu geri uyandırdığım için gidip yagmurlugumu alayım giyeyim hastahaneye gidelim dedim pat bu sefer yataktan düştü ben panikatak geçirdim oğlum ağlamıyor ben ağlıyorum nefes alamadım çok kötüydü yani düşün hemen gittik tomografiye şükür bir şey çıkmadı üst üste gelmesi beni soka uğrattı artık çocuğuma bakamıyorum diye ağlamaya başladım öylesine anlatayım dedim icimde kalmıştı 🥲 22 aylık oğlum ama bir şey olmaz inşallah ara ara uyandırın dürtün boşu boşuna radyasyona girmesin çocuk