Elisa_mom7 Kızlar bebeğim artık koyu yeşil ve sarı renkli kaka yapmaya başladı Google dan bakınca kan ilacı alan bebeklerde görülür yazıyor bende fark ettim ki vitaminden sonra böyle olmaya başladı sizde de öyle mi ??
Tuuggccee Elisa_mom7 ilk baslarfa bızmde oyleydı suan normale dondu ılactan dolayı oluyır sonra duzelıyor sanrm
Prensesannesi96 Elisa_mom7 yaaa bende bugün başladım ilk defa verdim kakasından yeşil parça çıktı iki gündür de sumuksu yapıyor en son alerji diye gittik rota çoktı şimdi yine rota gibi acaba kullanmasam mı kararsz kaldım kızımda özel aldım hep hiç böyle nseu olmadı bunda da bi sağlık ocağınınjinim deniyim dedim
mehtapppppp Elisa_mom7 ben sidefer kullanıyorum. Başta sağlık ocağınkini kullandık 1 hafta sonra kakalı kan yapmaya başladı kestik
Elisa_mom7 Prensesannesi96 geçmiş olsun canım bizde öyle sümüksü gibi bir belirti yoktu Oeki rota asısı vurdurmusmuydunuz
Prensesannesi96 Elisa_mom7 hayır vurdurcaktım tam rota aşısı yaptırmam gereken zamanda oldu olduktan sonra yaptırma olmuyor muş çok farklı yapıyor kan damlasını kestim ama ekstra bir şey yemiyorum dokunabileceki
-Sare32- Elisa_mom7 ben de burda tavsiye ettiler öyle aldım ama sormak isterseniz sağlık ocağına ya da doktorunuza sorun ben ocean şuan bebeğimde birşey yapmadı bebekten bebeğe değişir genellikle demir ilaçları tepki verebilir bizde kabuz ya da kusma olmadı ama genellikle sağlık ocağındakileri kullanmıyorlar içeriklernden dolayı
Elisa_mom7 mehtapppppp bende araştırdım eşime gelirken ocean markasınınkini aldırdım canım Ay cidden peki o Demir vitamini yüzünden mi kanlı kaka yapmıs
mehtapppppp Elisa_mom7 evet canım yani şöyle kırmızı renk olduğu için kakasında kırmızı lekeler oluyordu doktorda dahil olmak üzere kan dediler süt alerjisi olabilir dediler çok şükür öyle bişey yok ama