Mama+meme olarak gidiyoruz. Ama meme emdiği gün içersinde en fazla 4 defa falan. Sütüm çok az en azından diyorum bikaç kere çeksede kârdır...neyse
kızım 1 hafta sonra 2 aylık olucak. Şu an 80 cc içiyor anca. Bazen 120 yapıyorum ama onu bitiremiyorum 30 cc kalıyor geriye. Sorum şu. 80 cc veya 90 cc içince iki saatte bir istiyor. Acıkıyor çünkü. 120 cc yi zaten bitiremiyor. Mama da 3 saatte bir veriliyor demişlerdi. Nasıl yapıcam ben şimdi? 2 saatte bir 90 cc versem bişe olur mu?