7 aylık kızıma verdi doktor antibiyotik kullanma bunu kullan dedi.alerjik rinit var kızımda.asiri mukus üretimi, hırıltılı nefes ,solunum sıkıntısı yapıyor.bu damla hastalığı tedavi ediyormu ? 5 gündür kullaniyoruz kullandığında gece rahat uyuyor solunum sıkıntısı çekmiyor ama hastalığı tedavi ediyormu? Yoksa bırakınca tekrarlarmi bu durum anlamadım yaa.zatrn sersemlik uyku yapar bırakırken biranda kesmeyin falan yazıyor nette bebeğim için endişeleniyorum.