purplemomm00 Bebeğimin kalçasında mavimsi morumsu bir leke var araştırdım biraz ama hala aklımda soru işaretleri var sizde oldu mu bu durum
Gizzzzz-giz purplemomm00 yeğenimin bacağında vardı biz çok şaşırdık bacağımda olmasına genelde popoda oluyor ama yavaşça geçecek demişti doktor geçti galiba onunki şimdi 3 yaşında
Nacafa purplemomm00 geçici bir şey o. Benim Bebeğimde elinin üstünde, göbeğinde, ayak bileğinde falan baya vardı bir kısmı tamamen geçti sadece elinin üstünde azıcık kaldı zamanla kendiliğinden kayboluyor bir şey yapmanıza gerek yok. Şu an 1,5 yaşında
Olimbonii purplemomm00 Bu tarz lekeler geçici oluyor benm oglumun bacağında da hemanjiom var baslarda boyut olarak biraz büyüktü suan 13 aylik baya bi kayboldu 2 yasina kadar bekleyelim dedi doktorumuz kendiliginden geriliyo ve küçülüyor
fmehmet Melek_Eymenim ilk plan çocuğunuzun arkasındaki çocukta erkek mi genelde o leke olanlara hem esmer hemde arkası erkek diyorlar da
Didem0101 purplemomm00 8 aylık bebeğimde de vsr büyüyüp kilo aldıkça izde kayma olmaya başladı ama geçmedi hala aynı kuyruk sokumunda bir de poposunda var
organikinsan purplemomm00 Benim bebeğimde de var doğuştan oluyor zamanla rengi soluyor Mongol lekesinin var olduğunu doktorunuza söyleyin bazen kontrol ediyor doktorlar.
Anr5155 purplemomm00 benim kızımın boynundan poposuna kadar vardı şu an bir yaşında sadece poposunun orda kaldı
ilknurmihra purplemomm00 doğumda suni sancı aldıysanız o sebep oluyor hemen hemen her bebekte olur ben kızımın o bölgesine hacamat yaptırdım düzenli seansta geçiyor
fatos_ purplemomm00 benim bebeğimde de var poposunda. Dogum olduğunda hastanede bebegin doktoruna sordum 1 yaşında geçer normal dedi bize