Bebegimm1 Gamzetrkmn sarı ve yeşil renk kaka rengi normal benmki yıllardır o renkde yaptı doktoru normal renk onlar demişti diğer başka renk olursa sorun vardır ben tahlil bile vermiştim her ihtimale karşı hiç bir şeyi yoktu
Omermom11-04 Benim oğlum 1 ay sadece yeşil kaka yaptı doktor ne yiyorsa onu çıkartıyordur dedi hipp mama kullanıyorduk
Omermom11-04 Ne yiyorsa onu çıkarıyor belki de yaparken zorlandı gaz problemi oldu yapınca rahatladı ama o renk dıskı çok normal