Tatlisoglum saygı öğretmek farklı bişe.3 yaşından beri oğlumun kişisel alanına saygı duyarim eve çocuk geldiğinde onun verdikleri dışında oyuncak vereceksen verebilir miyim diye sorarım ki hayır derse de tamam demem.bence verelim paylaşmak güzel şeydir gibi anlatırım.otobusteki olaya gelince 6 yaşındaki kizina hayır cevabıni alıp tamam demesi çok yanlış.saygili duyarlı çocuklar yetiştirmek zorundayız bu ülkenin çocuklari aşırı duyarsız ve saygısız olma yolunda ilerliyor maalesef..yerini vermek istermisin sorusu evet güzel bir soru kalk demekten daha iyi ama hayır cevabindan sonra annecim teyzen çok yaşlı otobüs durup kalktikca düşebilir ve ayakta durmakta zorluk çekebilir,büyüklerimize her zaman saygı göstermeliyiz bence sen yerini teyzene vererek çok saygılı ve duyarlı bir kız olabilirsin gibi motive etmesi gerekirdi ki eminim kızı kalkardı.