Kızlar artık bebeğim emmiyor bende düzenli sağıp veriyorum fakat hiç gelmiyor artık süt artırıcı herşeyi yapıyorum bestlak, mom tea, anne çayı, solgar b12 bu takviyeleri hepsini alıyorum 30 40 cc üstüne çıkmıyor milkin adında takviye duydum onu da mı alsam boşuna gibi de geliyor