4-5 gün önce 15 aylık oğlum ile aktarmalı uçtum akşam uyku saatine denk getirdim ama uyumadı tabi ona rağmen hiç düşündüğüm gibi geçmedi çok hareketli sabit durmayan bi bebek ama bi şekilde oyaladım mamasını verdim uçak içinde diğer uçağımızı beklerkende bebek arabasında sürekli gezindirdim etrafına baktı o şekilde vakit öldürdüm vee bizimde ilk defaydı