Bebeğim üç günlükken ışın tedavisi gördü sonra ki günlerde kontrole çağırdı doktor derecesi düştü dedi gözlerinin içi sapsarı hala tekrar götürdüm doktora üç ay kadar normal dedi uzamış anne sütü sarılığı dedi benim gibi olan varmı hemen geçmesi için ne yapabilirim emziriyoum sık sık ve mama da veriyorum ayrıyetten yapılabilecek birşey varmı