baharbarlas 1 yaşındayken ne elinden tutarak ne de yürüme arkadaşıyla yürümüyordu. Ayağa kalkıp ayakta duruyor koltukta sehpada arabasını sürüyordu ama yürüme yoktu. Sıralamayı bile oyuncağını almak isterse yapıyordu. Her yere emekleyerek gidiyordu hatta emekleyerek koşuyordu öyle hızlıydı. Ama 14 aylık olmadan elimden tutup beni kaldırmaya ev içinde tur atmaya başladık tam 14 aylıkken yürüdü. Çevremdeki çoğu bebek 1 yaşında hatta yaşına girmeden yürüdüğü için baya stres yaptım. O yüzden her bebek farklı. 18.aya kadar normal hatta forumda 20.ayında yürüyen bile okudum. Hiç stres olmayın 🌸