Pnar35 Kızlar 1 haftadır saçlarım inanılmaz dökülüyor anlatamam oturduğum yerden evin her yeri saç delirmek üzereyim önerebileceğiniz yağ bakım vs bişey var mi 🙏🏻
Deletedmom_71 Pnar35 d vitaminin düşük ise ondan da dökülme cok olur bence kan değerlerine baktir canim
Nur-kbra16 Sorma canım ya benim de öyle. Bu aylarda oluyor demek ki… Bioblas ısırgan otu yağı bakım şampuana başladım bakalım inşallah faydası olur. Moralim bozuluyor saçlarım elime gelince
zeynep43_ Nur-kbra16 trendyol da bi saç bakım serumu var çok iyi geliyor bende aynı durumdan muzdaribim 🥲
Nur-kbra16 Deletedmom_71 bence çoğu kişide oluyor şuan. Sonbahar da illa saçlarda dökülme olur havalardan da olabilir yani
Deletedmom_71 Nur-kbra16 evet olabilir canim bende çok dokuluyordu gittim gecen sene d vit kullandım geçti yine başladı bu senede baktiiririm