Merhaba anneler bi kaç şey soracağım sizlere kızım nerdeyse bi kaç aydır huysuz hep ağlıyor karnını doyuruyorum ek gıda dönemindeyiz 7 aylık kızım çok huysuz ama diş çıkarıyor bide ama günde 1 kere veya bazen hiç yapmıyor büyük tuvaletini bana biraz yardımcı olur musunuz huysuzluk niye ola bilir bazen de kulağını falan tutuyor çevremde bi kaç kişi kulağında iltap olmuştur vs bir şeyler söyledi ama bende bilmiyorum artık neyi olduğu bebekleri böyle huysuz olan var mı acaba