Arkadaşlar burasıyla alakasız bir konu olacak ama kusura bakmayın
Yeni taşındık ve sanırım evlilik cüzdanımız ve kızımın aşı kartı kutuların birinde kaldı ve çöpe atıldı bulamıyoruz evin hiçbir yerinde yok birisi bulsa birşey olur mu bildirmemiz gerekiyor mu aşı kartını yeniden çıkartırlar mı sizce ?