Oğlum 26 aylik iki gündür tuvalet eğitimine başladık. Gündüzleri biraz ben teklif ediyorum bir iki kere oğlum söylüyor. Çoğunluk kaçırıyor. İlk gece bezsiz yatırdım, uyumadan tuvalete götürdüm. Gecede uyanınca tuvalete tuttum sabah kalktığında üstüne istemişti.Annem öyle olmaz gece bez bağla dedi . Siz geceleri nasıl yapıyorsunuz?