Erkvam bende aşırı korkuyordum mahlede birinin bebeği öyle vefat etmiş
Doktoruma sordum geceleri daha çok tehlikesi var
Kalkın yatakta oturur vaziyete gelin hafif kafasını yukarda emzirin demişti
Yatarak emzirmeyin demişti ve o uyuyana kadar memeden kopana kadar sakın gözünüzü kırpmayın dedi 1 yaşında ve hala gece kaç olursa olsun oturarak emziririm