Kızlar 4 aydır yasmin kullanıyorum normalde de adetim hep düzenlidir çok nadir geciktiği zamanlar olmuştur. Bu ay benim için biraz stresli geçti ve 4 gün önce hapı içmeyi unuttum ertesi gün 2 tane içtim reçete de öyle yazıyordu. Ertesi gün kanamam oldu ama çok az lekelenme gibi adetime 11 gün vardı 3 gündür çok az şekilde kanamam oluyor yaşayan var mı böyle bişey ? Adet olduğum için de ilacı bıraktım şimdi tekrar içmek için diğer adet zamanını mı beklicem çok kafam karıştı