Deletedmom387 Kızlar merhaba aptamil mamayı her yaptığımda kesik kesik peynirimsi şeyler oluyo içinde büyük ve tanecikli acaba mama mı bozuk yoksa normal mi
Tinimini Deletedmom387 Bende aptamil kullanıyorum hiç böyle bişeyle karşılaşmadım. Mamanın tarihine bakın bence
ozlem_oz [bilinmeyen] ondan oluyordur ben de aptamil kullanıyorum hiç böyle bir sorun yaşamadım. kaynar suyla hazırlandğında topaklanma olur mamada
Gamze1515 Ben ilk mamaya basladimda aynisi oluyodu bilmedigim icin kesik kesik oluyodu aptamildi benimkiside.. Sicak su koyuyodum sonra mama calkaliyodum soug suyun altina tutuyodum 😢o yüzden kesiliyomus ve cok sicak su koyunca oluyo
fatma1965 aptamilin hangi çeşidini kullanıyorsunuz bem 3 kızımıda aptamil kullandım hiç böyle birşey görmedim