gulyabani bizde 15 ay 10 günlüğüz, normalde ince çorapla bizde şurda 1 ay önce vicco 19 numara giyiyorduk, ama kalın çorap olunca olmadı, botunu 21 aldım güzel oldu, ama ekstra spor ayakkabısı aldım oda 22 numara bota göre küçük duruyor kalıbı, yani çok saçma o kıyaslama siz bakmayın onlara, her bebeğimin gelişimi farklıdır, ama ayak numarasıda normal