zulalllll hipp organic cambiotik kullanıyorum 2 aydır. Anne sütü +mama alıyor bebeğim. Günde 2 ile 4 arasu değişiyor verdiğim. 3 ölçek 90ml vermemi söylemişti doktorum. İlk sma ile başladık ama aşırı gaz ve kaka yapmada zorluk +ishal yaşadık. Kaka rengi de yeşildi. Araştırmslarım sonucu hipp organic cambiotic e geçtik. İyi ki de geçtik kaka rengi anne sütü aldığındaki gibi kıvamlı ve sarı, gazı yok denecek kadar az. Olsa da rahat çıkarıyor. Kısacası ben çok memnun kaldım. Besin öğeleri de oldukça iyi kilo alımı sma da daha fazlaydı belki öğünü azalttım hipp kullanmaya başlayalı beri ondan mı bilmiyorum.