esrahilal1 kızlar şarjlı dikey süpürge arıyorum kullanıp memnun Kaldığınız çok ağır olmayan çekimi güçlü, süresi iyi giden var mı dysn v15e çok ağır dediler bilemedim o yüzden dyson olması da şart değil zaten
Dolores esrahilal1 v15 ilk kullanımda ağır geliyor 2-3 seferde alışıyorsunuz asla ağır falan değil ve gerçekten çok güzel, parasına değer.
Asyaveannesi04 esrahilal1 v12 yada v10 bendeki v10 2 senedir kullanıyorum çok memnunum ve günde bazen 3 kez açılıyor. V15 bir tık daha ağır evet
Dolores esrahilal1 zeminin kirliliğine göre değişiyor. Orta modda 45 dk gidiyor, eco da daha uzun, artırmalı da daha kısa.
Aysenurozdmr nuh17 fakir kullanıyorum led ışığı var 2 ayrı başlığı ve şarj standı var 3 kademeli hız ayarı ve dokunmatik ekran birde bataryası çıkabiliyor yani genelde bu tarz süpürgelerde ileride batarya sorunu oluyor öyle bir durumda tüm cihazı söktürüp bataryasını değiştirmek yerine sadece bataryayı değiştiririz diye düşündüm üstelik hafifde elimi çok yormuyor ben çok memnunum
Alerjikrinit nuh17 Philips 8049 aldım dyson alacak gücüm vardı ama kıyamadım paraya. Hiç dyson kullanmadım kıyas yapamam ama çok memnunum . Led ışığı var çekim gücü de iyi kullanım süresini tam hatırlamıyorum ama en düşük modda 75 dk sanırım. Benim evim 4+1 tel şarjda bütün evi süpürüyorum hatta bazen yüzde 30 falan da kalıyor