Merhaba anneler bizim durumumuzda olan var mı doğuştan hırıltısı var bebeğimin. Ödemi var dedi doktor ilaç kullandık geçmedi başka bi doktor damak yapısı kubbeli reflüsü var kusamayınca hırıltılı dedi ilaç verdi gene geçmedi. Napmalıyım reflü ilaçlarını çeşitlendirelim dedi. Beklesem kendi geçer mi Manisa’da oturuyorum çocuk göğüs hastalıkları doktoru var mı bilen ona götüreyim bide. Çok üzülüyorum 6 tane falan doktora götürdük