melekleyla Zorunlu sebeplerden dolayı ilaçlı tomografi çekilmek zorunda kaldım. 24 saat emzirme sütünü sağ ve at dedi doktor. Ne kadar süt sagmam gerekir acaba bilgisi olan veya benim durumumda olan var mı izlemem gereken yol nedir. Lütfen bilgisi olan yardımcı olabilir mi 😔😔😔
sevboz melekleyla bende girdim geçenlerde, 24 saat dediler bana da. Ben eve gidince sagdım, yaklaşık 3 kez sağıp attım. Sabah 9 da girmistim emara, diger sabah 5 gibi verdim memeyi. 20 saat gecmisti.
melekleyla Bebeqime bir zarar gelmesinden korkuyorum bu yüzden 24 saat mi yoksa daha uzun süre mi beklemeliyim emzirmek için kafam da bir sürü soru var lütfen yardım 😭😢😥
Deletedmom_123 İlaçlı mr çekilmiştim yanlış hatırlamıyorsam 12saat emzirme denilmişti bana o sıra gelen sütü elimle az az sağdım
melekleyla Ben şuana kadar toplamda iki göğsümden 250 ml sagdim ama yeterli olur mu olmaz mı bilemiyorum akşamüstü saat 5 e kadar emziremicem bu esnada yine sagarim inşallah çocuğa bor zararı olmaz😔