Kızlar benim aklım çok karıştı şimdi bu özel aşılar hakkında rota menenjit hakkında herkes diyomki bir sürü çeşidi var biri diyomki 2 aylıkken yapılması lazım diğeri 3 aylıkken doktora sordum ilk dozu 16 hastalıkken alınması lazım ben bu konu hakkında bişi anlamadım bilen yazabilirmi