Merhaba, kızım 10 aylık oldu fakat doğduğundan beri hep uyku problemi yani bugüne kadar toplasanız 10 gün normal uyumuştur onun dışında gündüz uykusu yapmıyor zorla zorrrrrla uyutmaya çalışıyorum 5 dk sonra tekrar uyanıyor bu son 1 aydır da geceleri saat başı çığlıkla ağlayarak uyanıyor ayağımda tekrar uyutuyorum kısır döngüye giriyorum daha hiç sallamadan uyumadı yada salladığımda kısa sürede uyuduğu olmadı en erken yarım saat kırk dakika sürüyor uyuması çok zorlanıyorum ne zaman geçecek neden bu son 1 aydır böyle oldu neden bilen yaşayan var mı :(