Edaisk Anne, baba, dede, leyla, anane, babane, mama, gel, abdest ( buna gulebilirsiniz), abi, havhav, vovo (kamyon), geri, dört, altı, nerde, orda, abla. Iki kelimeli cumlelerden baba gel, anne mama falan diyo. sizinkiler nasil?
Annekizcicileri Edaisk 19 aylıkken anne baba mama meme salla ağlıyo kayıyo sallanıyo çöp su al ver istiyom istemem olmuyo acılmıyo karpuz çay suan aklıma gelen bunlar ama suan 23 aylık hala aynı kelımeler devam ediyor yeni kelime olarak sadece üç dört beşi ögrendı ikili olarak bu senin bu annenin bu babanın demlık görünce bunda çay yok dıyor ayına göre iyi dıyende var az görende ama bunları soledıgi için diğer seylerıde zamanla soler diye düşünüyorum
Edaisk Annekizcicileri gayet iyimis bence masallah ben de ayni seyi dusunuyorum ya. Heralde zamanla acilacak. Bugun Atatürk demeyi ogrenmis. Zor söylenen seyleri daha cabuk ogreniyor. Fiil kullanmiyor henuz benimki. Sadece gel diyor.
Deletedmom_123 18 aylık erkek bebek anne baba dede almi(kuzen ismi) abla hala du(su) mama gitti acıyo-acıdı havhav kedi aktif kelimeler bunlar söylediğim çoğu şeyi de taklit ederek kendi söyler
Deletedmom_123 Edaisk canım her bebeğin gelişimi farklı üstelik bak senin bebeğin kelimeleri fazla hatta şöyle söyleyeyim aynı aylarda olan arkadaşlarımın bebeği arasında en fazla benimki kelime çıkarıyor ki senin ki bundan bile fazla bence gayet normal