Andromedauzay Oğlum 3.5 yaşında hayali arkadaşı var Aslında haftada en az 2 kere parktayız farklı parklarada gidiyoruz ama sosyal konularda biraz çekingen hemen katılamıyor ortama Bu yüzden mi acaba Bu durumla ilgili bir bilgisi olan varmı ??
-Mabel Andromedauzay Çocuğumun yokta benim vardı. Niye vardı bilmiyorum çokta sosyal bir çocuktum aslında 😂 Evde abimlerle küsünce hayali arkadaşımla oynuyordum. Sizi değil onu seviyorum falan diyordum.
ISILTAN Andromedauzay Arkadaşlık kurmakta çekingenlik yaşıyorsa kendine öyle bir çözüm bulmuş olabilir çocuk sonuçta :)
Taze1mom Andromedauzay 3-4 yaşlarında bu normal karşılanıyor benim oğlumun hayali hayvanları var🤣 avuçlarının arasında kedi beslediğine inanıyor, arada uzatıp bana veriyor anne sakın düşürme falan diyor 🤣
tuanamoms_07 Mazikeen aksine bende bu yaşlarda normal diye biliyorum. Ama sanırım belli bir sebepten ötürü oluyor. Yine de doktoruyla konuşup ilerlemek daha mantıklı
babysln Mazikeen aksine gayet normal bir durum hatta çocuğun gelişiminin sağlıklı olduğunu gösteren bir durum. 6 yaşına kadar çoğu çocukta görülür 6 yaşından sonra devam ederse uzman desteği alınmalı.
asrinhatasi Andromedauzay benim de 3 4 yaşlarında vardı. Hayal meyal hatırlıyorum. Sebebi de o dönem ablam okula başlamıştı bana öğretmenini arkadaşlarını anlatıyordu ben de kıskanıyordum benim arkadaşım yok diye. Yaşıt kuzenim ve komşu çocuğu vardı tabi onlarla da oynuyordum ama okul arkadaşım da olsun istemiştim. Ama şüphelendiyseniz bir pedagoga da danışın. 🌸