Kayda ağrın olur canım bende taktrmstim bı sure öle oluyo onun ordaki varlığını untman lazım yoksa ha bire kaydı mi çıktımı die stres yaparsın kendine 10 15 gün ara kanamalar oluyo 3 ay alışma süresi var ağır iş yapma ben taktırdım çok önemsemeden her işi yaptm ve kasik agrisiyla gttigmde yukarı sezeryan dikiş bölgesine kaydığını ogrendm hemen çıkarttı doktr dikkat edilmesi gerekr