Yürüyün ve bol su için , ben ayağa kalkar kalkmaz bes dakika yürüyüp yatmadım her saat kendimi zorlaya zorlaya yürüdüm hem gaz çıkısı çok kolay oldu hemde sabahına gaita çıkışı çok kolaydı ve aşırı rahatlama geliyor. Bir de katı seyler de vermişler di ama ben sadece su ve corba içtim siz de biraz sıvı tüketin bir kaç gün