Oğlum 19 aylık gece uykusundan gaz ile uyanıyor hep ayaklarını karnına çektiriyor bazen gazını çıkartıyor bazen yatakta sağ sola atıp kendini öyle çıkartıyor gazdan uyandığı çok belli alerji testi yaptirdik alerjisi çıkmadı. Yemesine de o kadar özen gösteriyorum gaz yapacak besinleri vermiyorum daha ne yapabilirim hiç bilmiyorum geceleri belki 8 kez uyanıyor. Sabah kalkar kalkmaz uyandığında da hemen gazını çıkartıyor sanki bilerek tutuyor akşamları gazını. Bu aylara kadar bebişi hala gazlı anneler var mı?