Okayss Bebeklerinize hangi oyuncaklarla oynuyorsunuz biz yarın 3 aylık olucaz piyanolu oyun halısı aldım inşallah sever ama başka nasıl oyunlar oynayabilirim onunla 🥹 keşke barbie oynasam çok keyif alırım 😁
Lylozzd Okayss hahahah oyun halısı, çıngırak, her türlü vurmalı oyun, zeka kartları, park bahçe yeter annesi
slnrcn Okayss benim bebeğim iki aylık fisher price ürünleriyle ve görsel zeka kartlarıyla başlamayı düşünüyorum. Hem malzemeleri kaliteli hem de gerçekten geliştiriyor bebekleri.
Sevval1507 Okayss zeka kartları,oyun halısı,çıngırak,çıngıraklı top,hikaye kitaplari,renkli peluş hayvan oyuncakları,parmak kuklaları bunlarla oynuyoruz canım birde arada sırada ayna :)
Gmzcbt21 nergiz4155 benim oğlumda pek ilgilenmiyor kendi uzanmiyor almak için eline tutusturuyorum biraz sallayop atıyor. Kitap açıyorum önüne o resimlere bakıyor seviyor onu ben okuyorum. Oyun halısı var yatırıyorum bakıyor konuşuyor konuşuyor sıkılıyor oyuncakları tutmuyor. En çok sohbet etmeyi seviyor sürekli biri onunla konuşsun ondan mutlusu yok
cherry_baby Sevval1507 ya bir şey soracağım insanlar aman bebekleri aynaya göstermeyin diyorlar neden ? Ben arada bir kendine baktırıyorum o da bakıyor yani ne var ki bunda anlamdım
1civcivannesi Okayss bizim de oyun halimiz var hışırtılı kitap çıngırak peluş oyuncakların var onları koyuyorum önüne ayna falan katıyorum müzik dinliyoruz bol bol
alsia_12 Kısa çocuk hikayeleri anlatabilirsiniz ama anlatırken ses ve mimiklerinizi mümkün mertebe abartılı kullanın konuşma vs için çok önemli
PnarAkca34 Bizde yarın 3 aylık olucaz 😊piyanolu oyun halısı ve çıngırak almayı düşünüyorum kaç gündür daha alamadım 😃bebisinin 30 temmuz mu doğumlu😃
aileceksaskiniz Okayss 3 ay 1 haftalik bebisim oyun halısı 1 haftadır çok dikkatini çekiyor. Bir tok bir tiz sesli iki cıngırağı var bi de Bez bebekleri ve uyku arkadaşı var. Şimdilik bunlarla mutlu bol konuşma şarkı slingle gezme evde pusetle gezme yumruğunu ağzına sokma derken zaman geçiyor 😁
Rwerdst Okayss oğlum 3 buçuk aylık. 1. Aydan beri oyun halısına koyuyorum çok güzel oynuyor şuan. Çıngırakları tam tutamıyor ama sallayınca seviyor. E bebekte dambıl çıngırak vsr ortası çok ince oğlum onu çok güzel tutuyor. Deneyebilirsiniz. Benim oyun halım fisher price ın kule li olanı ışıklı şarkılı falan ışıklarını izlemeyi çok seviyor. Ayağının altına da hışırtılı kitap koyuyorum bayılıyor öyle oynamaya ☺️😂 tummy time yapıyoruz her gün. Ben emzirme yastığının üstüne koyuyorum. Aynalı olan kutu var. Aynadsn kendine bakıp gülüyor. Kuleyi de aynanın üstüne koyuyorum. Işıklara bakmak için durmadan hareket yapıyor. Işık çok dikkatini çekiyor.
Okayss Rwerdst maşallah benim kızım tummy time yapmaktan pek hoşlanmıyor dediğiniz gibi anca altına destekleyici bi şey koyduğumda bi kaö dakika duruyor inşallah sever her gğn yspmaya çalışıyorum