Yagmurtanesi Kızım 14 ay 7 gunluk tam dedim ki tamam ek gidada duzen olusturdum bu sefer disleri patladi tekrar mamaya düştü ben napacagim bilmiyorum sorun bende mi diye dusunmeden edemiyorum 😞
HappyQueen Yagmurtanesi kuzum hiç sıkma canını ne yemek istiyorsa o şekilde ilerle 🙏 sorun tabikide sende değil çocukların bir anı bir anını tutmuyor maalesef. Biz onlara ayak uydurmaya çalışıyoruz
Yagmurtanesi HappyQueen Ya normalde ek gidagecisimizde cok zordu 12. Ayda tam duzen olusturdum derken yine basa dondum ben buna uzuluyorum disleri patliyo cani yaniyor ama emeklerim çöp oldu gibi hissediyorum ek gida konusunda kizim cok skntili 😞